تو را به خاطر لبخندی که محو شد
 
بی سرزمین تر از باد...
 
 

 تو را به خاطر عطر نان گرم 

برای برفی که آب می شود

دوست می دارم

تو را به جای همه انی که دوست نداشته ام

 دوست می دارم 

تو را به خاطر دوست داشتن

دوست می دارم 

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت 

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت

دوست می دارم 

تو را به خاطر خاطره ها

دوست می دارم 

برای پشت کردن به ارزوهای محال 

به خاطر نابودی توهم و خیال

دوست می دارم 

تو را برای دوست داشتن

دوست می دارم 

تو را به خاطردود لاله های  

به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان 

تو را به خاطر دوست داشتن

دوست می دارم 

تو را به جای همه انی که ندیده ام

 دوست می دارم 

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها 

پرواز شیرین خا طره ها

دوست می دارم 

تورا به اندازه ی همه ی انی که نخواهم دید

دوست می دارم 

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان

 دوست می دارم 

تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت

دوست می دارم 

تو را برای دوست داشتن

دوست می دارم 

تو را به جای همه ی انی که نمی شناخته ام ...

دوست می دارم 

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...

دوست می دارم 

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و 

برای نخستین گناه... 

تو را به خاطر دوست داشتن...

دوست می دارم 

تو را به جای تمام انی که دوست نمی دارم...

دوست می دارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:لبخند,دوست داشتن,دوست,برف,, :: 18:0 :: توسط : میلاد

درباره وبلاگ
ارزش واقعی هر کسی به اندازه حرف هاییست که برای نگفتن دارد...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی سرزمین تر از باد... و آدرس lovesong66.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 731
بازدید کل : 87673
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1